Mesec: oktober 2019

Bolečine v sklepih na rokah

Spoštovani! Zaradi razmer, v času Korona virusa, dostava na dom ni mogoča. Zaradi velikega povpraševanja vam nudimo našo blazino Magus po pošti. Dostava naslednji dan. Razlago in strokovno svetovanje pa po telefonu: 040 807 327 ( Tina Štifter ). Ostanite zdravi!

Kaj je vzrok za bolečine v sklepih na rokah?

V prispevku govorimo o vzrokih za bolečine v sklepih na rokah ter o rešitvah in vajah, kako jih omiliti. Primeri iz praks.

Kosti so med seboj povezane s sklepi, ki so različni. Ramenski sklep ima obliko glavice – ponvice in nam omogoča rotacijo roke v vse smeri; medtem, ko je komolec tečajni sklep in nam omogoča iztezanje in upogibanje, ravno tako prsti na rokah.

Vsak sklep obdaja ovojnica, le-to sinovijsko tkivo, na koncih sklepa je hrustanec, okoli sklepa pa so mišice, kite in vezi. Veliko ljudi obišče zdravnika zato, ker imajo bolečine v sklepih.

Vzrok za bolečine je lahko:

  • obraba sklepa ( artroza ), ko govorimo o degenerativnih spremembah
  • vnetje ( artritis ), navadno členki na prstih rokBolečine v sklepih na rokah
  • osteoartritis je razgradnja hrustanca v sklepu, ki privede do obrabe
  • revmatoidi artritis je avtoimuna bolezen – nepravilno delovanje imunskega sistema
  • športne poškodbe, ko so najpogosteje poškodovane vezi, ki držijo skupaj kosti ( zvin ).

Znano dejstvo je tudi, da se sklepi začnejo starati že pri 25. letu, ko začne raven kolagena v telesu padati.

Vsem vzrokom so skupni simptomi: bolečine v sklepih, togost, otekanje in omejitve gibanja v sklepu.

Tako so lahko bolečine prisotne v naslednjih sklepih:

  • v ramenskem obroču
  • v komolcu
  • v zapestju
  • členkih na prstih rok.

Kaj privede do bolečine v sklepih na rokah?
Fizični napori, dvigovanje težkih bremen, prisilna drža v službi- za računalnikom, ponavljajoči gibi pri športu ( teniški komolec )..

V nadaljevanju preberite, kaj lahko sami storite, če imate bolečine v sklepih na rokah… Kaj vam lahko pomaga omejiti bolečine?

Kako si lahko pomagam sam pri bolečinah?

Za vse bolnike je pomembno, da znižajo obremenitve sklepa kolikor se da.

Izogibajte se prisilnim držam ali pa jih vsaj omilite: za računalnikom vstanite, raztegnite ramenski obroč, do popolnosti iztegnite komolce in razmigajte členke prstov na rokah:

Vaje: bolečine v sklepih na rokahBolečine v sklepih - vaje

Vsakodnevno se večkrat zavestno odmaknite od prisilne drže in naredite raztezne vaje.

Poskrbite za redno in pravilno rekreacijo, ter tako vzdržujte primerno telesno težo.

Osebni zdravnik vam bo svetoval spremembo stila življenja, ki pa včasih ni enostavna. Predpisal vam bo protibolečinske in / ali protivnetne tablete.

Elektromagnetna terapija je pri bolečinah sklepov ena izmed uspešnih vrst terapij, saj je neagresivna in naravna metoda, ki pospeši obnovo – regeneracijo bolečega sklepa.

Uporaba je enostavna, na domu. Izkoristite možnost izposoje in se najprej prepričajte ali odgovarja tudi vam.

Išias in mravljinci v nogah (kako prepoznati in odpraviti mravljince)

Spoštovani! Zaradi razmer, v času Korona virusa, dostava na dom ni mogoča. Zaradi velikega povpraševanja vam nudimo našo blazino Magus po pošti. Dostava naslednji dan. Razlago in strokovno svetovanje pa po telefonu: 040 807 327 ( Tina Štifter ). Ostanite zdravi!

V prispevku vam bomo razkrili vrsto išiasa, ki povzroča mravljince v nogah in kaj storiti, ko se mravljinci pojavijo.

Prebrali boste lahko zakaj pride do mravljincev v nogah in kako blažiti išialne bolečine.

Na koncu prispevka so predstavljene tudi pravilne vaje in pripomoček, ki je lahko rešitev za vaše težave.

Išijas, ki ga pogosto opisujemo kot pekočo bolečino, ki se širi vzdolž bedrnega živca, velikokrat preide v mravljince v nogah.

Kako prepoznati išias, ki povzroča mravljince v nogah?

Išias mravljinci v nogahIšialni živec je debel kabel živcev in, ker prenaša senzorične občutke pomeni, da vsak manjši pritisk na živec lahko povzroča bolečino in mravljince v nogah.

Išialni živec je najdaljši in najdebelejši živec v našem telesu, ki se pri kolenu iz enega razcepi v dva; oba segata do stopala.

Zato se lahko občutijo mravljinci, ki jih povzroča išias tako v mečih in stopalih, kot tudi ob zunanjem delu pokostnice.

Kadar govorimo o kronični, dlje časa trajajoči obliki išiasa, se navadno pojavijo mravljinci v nogah, kasneje lahko tudi do omrtvelosti tkiva.

Dlje časa trajajoč pritisk na živec v ledvenem delu hrbtenice, je lahko posledica nepravilnosti v sklepu in / ali degenerativne spremembe, kjer pride do mravljinčenja v nogah.

Za išias je lahko kriva tudi poškodba hrbtenice, ki je privedla do otekanja in zožitve kanala, kjer poteka išialni živec.
Zato vedite, da ne povzroča vsak išias ali vsaka bolečina v hrbtenici mravljincev v nogah.

Izključiti morate tudi druge vzroke, ki lahko ravno tako povzročajo mravljince v nogah. To so: migrene, multipla skleroza, tumor, sladkorna bolezen, menopavza, pomanjkanje vitaminov..

Kako odpraviti mravljince v nogah, ki jih povzroča išias?

Ko se zavemo, da je problem mravljincev v nogah, išias in je išialna bolečina že dlje časa trajajoča, je vsekakor čas, da obiščete zdravnika.

Potrebna je natančna anamneza in pregled. Da bomo odpravili mravljince v nogah, je potrebno začeti pri vzroku, to je išias.

Pri išiasu je potrebno živecOdprava išiasa razbremeniti. To se doseže z ustrezno držo, fizikalno terapijo ali operacijo.

Pri išiasu pomagajo tudi protibolečinska sredstva, strokovna masaža in fizikalna terapija, med katere sodi tudi elektromagnetna terapija, ki s cirkulacijo in mikrocirkulacijo uspešno deluje na išialni živec.

Pri ljudeh z išiasom  in mravljincih v nogah, magnetna terapija pokaže zelo dobre rezultate. Uporabniki magnetne terapije doživijo blaženje bolečine ter hitro okrevanje živca ter mravljinci v nogah izzvenijo.

Da bomo mravljince v nogah, ki ga povzroča išias, preprečili, lahko poskrbimo tudi sami. Spodaj si lahko pogledate vaje, ki so primerne za ljudi, ki trpijo za išiasom in mravljincih v nogah.

Za odpravljanje išiasa je pomembna tudi pravilna drža med sedenjem in ergonomična oprema delovnega okolja ( stol, tipkovnica) ter vzmetnica na kateri spimo. Skrbeti je potrebno tudi za redno rekreacijo.